- Μίλησέ μας για την επαγγελματική σου πορεία έως σήμερα.
Έχω σπουδάσει Δημοσιογραφία στο Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών του ΑΝΤ1 και έχω κάνει πρακτική στο ραδιοφωνικό σταθμό «Ρυθμό 94,9» και στην εφημερίδα «Αδέσμευτος Τύπος». Η μεγάλη μου αγάπη για το θέατρο όμως με ώθησε να δώσω εξετάσεις στο Υπουργείο Πολιτισμού όπου πέρασα με επιτυχία κι έτσι τελείωσα την Ανωτέρα Δραματική Σχολή του Βασίλη Διαμαντόπουλου «ΙΑΣΜΟΣ». Το 2015 δημιουργήθηκε η ομάδα Let’s Act με πρώτη της παράσταση το ψυχολογικό θρίλερ «Μάσκες» όπου ανέβηκε για δυο θεατρικές σεζόν. Η συνέχεια γίνεται με ένα νέο εγχείρημα, δυο Stand up Comedy, «Μια νύχτα στο…» και «50 αποχρώσεις του ρουζ». Το 2016, παράλληλα με την παράσταση «Μάσκες», είχαμε συμμετοχή ως ομάδα στο βίντεο κλιπ των KINGS «Εδώ που μ’ άφησες» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Τσαουσόπουλου. Το 2017 ανεβάσαμε την παράσταση «Έλα κοντά», ένα κοινωνικό δράμα. Το 2018 είχα μια μικρή συμμετοχή και την πρώτη μου εμπειρία στην τηλεόραση στην τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 «Κάτι χωρισμένα παλικάρια» σκηνοθεσίας Βασίλη Θωμόπουλου ενώ παράλληλα παιζόταν στο θέατρο η μαύρη κωμωδία «Έγκλημα στο Ντράφι» που συνεχίζεται φέτος για ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ στο Θέατρο Παραμυθίας. Τέλος, έχω συμμετοχή σε 4 ταινίες μικρού μήκους.
- Λίγα λόγια για την παράσταση που παίζεις.
Η παράσταση είναι η μαύρη κωμωδία «Έγκλημα στο Ντράφι». Είναι μια ανάλαφρη, κεφάτη ματιά πάνω στη δοκιμασμένη συνταγή του θεατρικού θρίλερ, με σασπένς, αναρίθμητες ανατροπές και πολύ γέλιο. Βλέπουμε πως 6 χαρακτήρες κυνηγούν την επιτυχία και μέχρι που μπορούν να φτάσουν για να την αποκτήσουν. Παίζουμε για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Παραμυθίας, από 3 Νοεμβρίου και κάθε Σάββατο στις 21:00, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων αυτή τη φορά γιατί ακολουθεί σύντομα η «συνέχεια» με άλλο ένα έγκλημα στο Ντράφι.
- Μίλησε μας για τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετώπισες στην προσέγγιση του ρόλου.
Σε αυτήν την παράσταση παίζω δύο ρόλους, της Μαργαρίτας και της Ρόζας, που μπορεί να είναι δίδυμες αδελφές, αλλά είναι εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες. Η μια είναι καλοκάγαθη, καλομαθημένη και κάπως υστερική με κρυμμένα σκοτεινά στοιχεία. Μοιάζει λίγο με τη Βανούλα από «Μεν και Δεν» (χαχαχαχα). Από την άλλη, η Ρόζα είναι έξυπνη, δυναμική και αδίστακτη. Έπρεπε να τσιμπήσω στα άκρα τις ήδη υπάρχουσες διαφορές τους, ώστε να εμφανιστούν δύο εντελώς αυτόνομα και διαφορετικά πλάσματα πάνω στη σκηνή, χωρίς ωστόσο να τις κάνω καρικατούρες. Αυτή ήταν και η μεγαλύτερη δυσκολία, να κρατάω αυτές τις ισορροπίες και να καταφέρω να προσαρμόζομαι πολύ γρήγορα στις απαιτήσεις του κάθε ρόλου. Ευτυχώς η ανταπόκριση του κόσμου ήταν πολύ θετική.
- Στην παράσταση «Έγκλημα στο Ντράφι» έχεις πολλαπλό ρόλο, κι αυτό του σκηνοθέτη. Μίλησέ μας για αυτό. Αντιμετώπισες εκεί κάποια παραπάνω δυσκολία;
Το δύσκολο, ειδικά όταν βρίσκεσαι στην αρχή, είναι να προσπαθήσεις να δίνεις βάση και στο δικό σου ρόλο πέρα από των άλλων. Στην αρχή του εγχειρήματος της ομάδας “Let’s Act” είχα δυσκολία στο να επικεντρωθώ μόνο στο ρόλο μου την ώρα που έπαιζα, διότι ως σκηνοθέτης ήθελα να παρατηρώ τους υπόλοιπους ηθοποιούς. Πλέον, μετά από 4 χρόνια, έχω μάθει αυτόματα να σκηνοθετώ και τον εαυτό μου ενώ παράλληλα έχω το νου μου σε όλους.
- Ως σκηνοθέτης, θα ήθελες να μας πεις λίγα λόγια για κάθε ρόλο;
Όλοι οι χαρακτήρες του έργου έχουν τη σκοτεινή τους πλευρά. Σε άλλους είναι εμφανής από την πρώτη στιγμή και σε άλλους φαίνεται σε κάποιες στιγμές. Ας δούμε λοιπόν κάθε ρόλο χωριστά.
Θάνος Πάλλης: Είναι ένας ξεπεσμένος καλλιτέχνης που θα έκανε τα πάντα για να επιστρέψει στην παλιά του δόξα. Τσιγκούνης και εγωπαθής, φανερά επηρεασμένος από την τέχνη του.
Μαργαρίτα Πάλλη: Η σύζυγος του Θάνου Πάλλη. Της αρέσει η καλή και ακριβή ζωή, είναι αφελής και παρακαλεί συνεχώς για «σωματική επαφή», κάτι που της αρνείται συνεχώς ο σύζυγός της.
Μάνος Στάικος: Είναι ανερχόμενος συγγραφέας που θα έκανε τα πάντα για να πραγματοποιήσει τα όνειρά του, ακόμα και κάτι που στην αρχή κανείς δεν περιμένει.
Ρόζα Μασούλα: Η δίδυμη αδερφή της Μαργαρίτας. Είναι δυναμική δικηγόρος, αδίστακτη, μπλεγμένη σε σκάνδαλα, κρατάει κρυμμένα μυστικά και έχει αδυναμία στους νεότερούς της άνδρες.
Σάμι Γκαν: Είναι πνευματίστρια από το Τέξας και το βασικό κωμικό στοιχείο της παράστασης που παράλληλα προωθεί και τη δράση. Είναι σίγουρη για τον εαυτό της αν και κάποιοι έχουν αμφιβολίες επί τούτου.
Τζίνα Κουφάτου: Είναι ατάλαντη μεν, σταρ του θεάτρου και του κινηματογράφου δε. Μεγάλη κουτσομπόλα και λατρεύει τις παράλληλες σχέσεις.
- Ο ηθοποιός πόσο μπορεί να επηρεάσει το κοινό του ιδεολογικά;
Σε πρώτο επίπεδο μπορεί να επηρεάσει όπως όλοι οι άνθρωποι: με το παράδειγμά του κυρίως, και με το δημόσιο λόγο του δευτερευόντως. Σαν ηθοποιοί έχουμε, ορισμένοι, ένα πιο διευρυμένο κοινό που μας παρακολουθεί, αλλά στην πλειοψηφία των ηθοποιών δεν νομίζω ότι έχει μεγάλη διαφορά με το μέσο όρο. Πιο εύκολα επηρεάζει ιδεολογικά το κοινό ένας συγγραφέας ή ένας σκηνοθέτης, αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι στην εποχή μας (με τα τόσα μέσα επικοινωνίας – social και μη – και έναν τεράστιο διαθέσιμο όγκο πληροφόρησης και παραπληροφόρησης) είναι τόσο μεγάλη αυτή η επιρροή όσο στο παρελθόν. Αυτό δεν σημαίνει για μένα προσωπικά ότι αδιαφορώ για τις επιλογές μου, ωστόσο αυτές υπαγορεύονται κυρίως από τα προσωπικά μου κριτήρια και τη δική μου ιδεολογία χωρίς κάποια σκέψη για την τυχόν επιρροή στο ευρύτερο κοινό. Αν φυσικά συμβεί, θα είναι ευτυχές γεγονός.
- Όσο μεγαλώνουμε, λένε πως βλέπουμε πιο καθαρά τα μειονεκτήματά μας. Ποιο από αυτό θα ήθελες να πετάξεις με την πάροδο του χρόνου;
Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μειονεκτήματα. Ένα από αυτά που θα ήθελα να πετάξω με την πάροδο του χρόνου είναι ότι όταν με κυριεύει ο θυμός εκφράζομαι με σκληρό τρόπο στους άλλους, με λόγια που ξέρω ότι θα πληγώσουν κι όταν καταλαγιάζει το αίσθημα είναι πλέον αργά. Έχω καταλήξει ότι σε μια τέτοια κατάσταση πρέπει να δίνουμε χρόνο στον εαυτό μας να αντιδράσει με ψυχραιμία.
- Η Κάβα Τέχνης κλείνει δύο χρόνια. Τι μας εύχεσαι;
Εύχομαι στην Κάβα Τέχνης να μας συντροφεύει για πολλά πολλά χρόνια ακόμη με την ίδια ποιότητα σε περιεχόμενο.
Πηγή σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε όμορφες συνεργασίες και καλή επιτυχία στη θεατρική σας παράσταση.
Πληροφορίες για την παράσταση εδώ
Leave a reply