- Μίλησε μας για την επαγγελματική σου πορεία έως σήμερα.
Αποφοίτησα από τη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών το 2013 και έκτοτε ψάχνω μανιωδώς τρόπο να επιστρέψω, φυσικά αστειεύομαι ,τον έχω βρει τον τρόπο,απλώς παράλληλα προκύπτουν και κάποιες δουλειές στο θέατρο οπότε αναπόφευκτα η επιστροφή σε αυτόν την προστατευμένο παράδεισο καθυστερεί. Αυτήν την περίοδο παίζω στο ”Γελοίο σκότος” του Βόλφραμ Λοτς σε σκηνοθεσία Κατερίνας Γιαννοπούλου στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου,δουλειά για την οποία είμαι πάρα πολύ χαρούμενη.
- Μίλησε μας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισες στην προσέγγιση του ρόλου.
Ο ρόλος μου στο ”Γελοίο σκότος” είναι αυτός του επιλοχία Όλιβερ Πέλλνερ,ενός ήρωα με μοναδικό του σκοπό την αποστολή που έχει να εκπληρώσει: Να εντοπίσει και να εξοντώσει έναν αντισυνταγματάρχη που έχει αυτομολήσει στην τροπική ζούγκλα του -ναι-Αφγανιστάν.
Το ενδιαφέρον και η δυσκολία στην προσέγγιση αυτού του χαρακτήρα δεν είχε να κάνει καθόλου με το γεγονός ότι είμαι μια γυναίκα σε ρόλο άντρα αλλά με την αμετακίνητη και απόλυτη πεποίθησή του πως η πραγματικότητα είναι μία, αυτή που εκείνος ορίζει, είτε στο επίπεδο της ιστορίας που αφηγείται είτε στο επίπεδο της ίδιας της αφήγησης! Ο κύριος Πέλλνερ θεωρεί ότι είναι ο απόλυτος άρχων, ένας Υπεράνθρωπος που έχει μάθει να συμπεριφέρεται στον κόσμο που τον περιβάλλει σαν ένας μικρός θεός.
Το δύσκολο λοιπόν ήταν αφενός να διαχωρίσω τα γεγονότα του σύμπαντος της ιστορίας από τα γεγονότα του σύμπαντος της αφήγησης ώστε στη συνέχεια να γίνουν ένα και αφετέρου να υποστηρίξω απόλυτα τα επιχειρήματα του Πέλλνερ ως βασικού αφηγητή για να αναρωτηθεί κάποιος από κάτω, ώπα, από ποια πλευρά ακούω τώρα αυτήν την ιστορία και πόσο ακίνδυνος είναι τελικά αυτός ο φαινομενικά διασκεδαστικός τύπος.
- Πες μας λίγα λόγια για την παράσταση που παίζεις.
Δύο στρατιώτες, μία επικίνδυνη αποστολή στα τροπικά δάση του Αφγανιστάν, δύο Σομαλοί πειρατές, ένα Ιταλός κυανόκρανος, ένας Σέρβος ιθαγενής, ένας ιδιόρρυθμος πάστορας, ένας παπαγάλος που λέει τις ειδήσεις, ένας μυστηριώδης αντισυνταγματάρχης που αυτομόλησε στη ζούγκλα, ένας συγγραφέας ραδιοφωνικού έργου σε απόγνωση…!
Το «Γελοίο σκότος», του Βόλφραμ Λοτς, βασίζεται στην Καρδιά του Σκότους του Τζόζεφ Κόνραντ και στο Αποκάλυψη Τώρα του Φράνσις Φορντ Κόπολα. Το έργο εξερευνά την αντίληψη των Ευρωπαίων σχετικά με το «ξένο», ασκεί κριτική στον οικονομικό και στρατιωτικό επεκτατισμό, και συνδυάζει την υπαρξιακή αγωνία του μυθιστορήματος με την παρωδία.
Θα παίζουμε μέχρι τις 9 Απριλίου στην Πειραματική Σκηνή -1 του Εθνικού Θεάτρου και σας περιμένουμε με χαρά!
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Γιαννοπούλου
Μετάφραση-Δραματουργία: Γρηγόρης Λιακόπουλος
Σκηνικά-Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού
Επιμέλεια κίνησης: Νάντη Γώγουλου
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Μουσική σύνθεση: Νεφέλη Σταματογιαννοπούλου, Πάνος Τσεκούρας
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Νικητοπούλου
Φωτογράφος παράστασης: Karol Jarek
Διανομή :
Γιώργος Κισσανδράκης, Μάριος Παναγιώτου,Γωγώ Παπαϊωάννου, Βασίλης Σαφός
- Τελικά ηθοποιός γεννιέσαι ή γίνεσαι;
Κυκλοφορεί τελευταία η φήμη πως πολλοί ηθοποιοί φυτεύονται σε ειδικά διαμορφωμένους εξωτερικούς χώρους αλλά προσωπικά δεν το πιστεύω.
- Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά από δέκα χρόνια;
Εν ζωή, με τους ίδιους και περισσότερους καλούς φίλους και αγαπημένους κοντά μου,με μια θεατρική οικογένεια σταθερών συνεργατών που θα ταξιδεύει και θα δείχνει τη δουλειά της ανά τον κόσμο και συνιδιοκτήτρια-ναι-αμπελώνων στην Τοσκάνη. -Το πρόθεμα ”συν” διότι αναγνωρίζω τη ματαιότητα του να κατέχεις κάτι εξ ολοκλήρου.
- Τι σημαίνει για εσένα Κάβα Τέχνης.
Μέθη με ιερό σκοπό!
Leave a reply